Min vardag..

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Dahlström - 30 maj 2010 08:10

Denna dag är för att uppskatta alla mammaors omhändertagande om sitt/sina barn m,m! Men så är det tydligen inte hemma hos oss. På farsdag så uppskatta jag wildas far för henne för hon förstår ju inte vad detta är.

Men morsdag är väl inte lika viktig(!?) jag vet inte. Men inge kul att inte känna sej uppskattad. Inte ens en liten dag? Kanske en liten frukost på sängen eller vad som helst. Uppskattning kostar ju inget! A jag skriver direkt ifrån hjärtat!


Nu ska jag ta min underbara dotter och mina älskade hundar och åka nånstans!


Man behandlar ju människor som man själv vill bli behandlad. Och är det så här man vill bli behandlad så är det väl det.


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards