Min vardag..

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

hmm..

Av Dahlström - 19 augusti 2010 10:08

kom hem vid 02.00 i natt. Skönt att veta att allt är okej iaf. Känns bra.


Jag kom hem som sagt. La mej ner och somna som en stock och vakna igen strax före 07.00 för då var det upp o göra ording allt inför dagis. Och iväg till dagis,lämna lilla hjärtat. Idag blev hon ledsen men det gick över väldigt fort hörde jag. Hennes fröken är så gullig och snäll:) Det jag inte gillar med dagis,eller det har väl egentligen inget med dagis att göra utan det har med maten att göra!! Dagisbarn får exakt samma vidriga,näringslösa mat som skolbarna! RENA SKITEN! Så jag gillar inte att hon får sån mat! Alla växande barn borde få lagad,n'ringsrik mat!!! (men ensamma jag kan inte göra nåt åt saken så det är bara att gilla läget när de stoppar i mitt barn alla "E"-nummer och stabiliseringsämnen och aromer hit och dit!


Idag hade jag tänkte att bada och raka liten pelz. Men är alldeles för trött för det och gör ont om jag sitter på huk så det får väl bli till helgen då :)

Började valpkurs igår. Riktigt skoj. Pelz är verkligen min hund. Pompom kan få vara husses gosehund som helst ligger på soffan och njuter av livet. Jag låter honom vara. Han är ju snäll och det är huvudsaken. Men pelz ska jag träna med och verkligen lägga ner tid på som jag gjorde med richie för richie är en lydig hund och man har bra kontakt med en. Man behöver inte säga mycket till honom för att man ska få honom dit man vill. Räcker nästan bara att titta på honom så vet han vad man vill. Så vi får väl se vart vi slutar med pelz:)


Usch nu är jag riktigt yr i huvvet av dexofenen jag tog för en stund sedan! Förstår varför man inte ska köra bil är man tagit detta läkemedel. Och det är tydligen livsfarligt att dricka slkohol i samband med dexofen. man slutar andas! FY,tur att jag inte dricker längre.


Ne nu ska jag kolla runt lite och se om jag hittar nåt till lilla wilda:) Min älskade lilla tjej!


Längtar tills jag får min present:) <3


//Mig<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Dahlström - 1 maj 2011 16:31

Idag har vi (jag&wilda) plockat grodyngel i vår damm:) Gissa om jag har ett lyckligt barn. Har stoppat dom i en "pet-box" får nog hälla ut dom sen när Wilda lagt sej så att de inte dör där i...   Just ni sitter jag och är mätt o belåten i soffan....

Av Dahlström - 5 januari 2011 20:45

Gu vad skönt det är att ta ett sånt här break och bara göra ingenting. Sovmorgon och pyjamas långt in på lunch:)   Idag har jag o wilda busat hela dagen.. Hon har varit så busig att jag blivit knäpp:P Allt hon gjort är hyss.. Jag har fått tejpat ...

Av Dahlström - 5 januari 2011 15:14

Igår var jag och betalade dyyrt för en dags kurs i konsten att visa hund! VÄL VÄRT DESSA PENGAR! Får ni chansen att gå kurs inför marc så gör det!   Lärt mig hur jag ska visa upp pelz på bästa sätt. Och sen ställa upp honom på endast 3 sek:D Hehe...

Av Dahlström - 15 december 2010 17:30

..fast på ett bra sätt.   Gick ut till min bervlåda nu ikväll som stod med luckan öppen för att det var ett paket nerdstoppat som jag knappt fick upp men efter några svordomar så fick jag allt upp min post och paket..   Jag gick in till köksb...

Av Dahlström - 8 december 2010 19:55

Jag gillar inte när det är kallt. Kan ha att göra med att jag är en fryskott som fryser för minsta lilla. Jag och mina hundar gillar värme:)   Idag har jag varit ledig och det har varit sååå skönt. Ja bestämde mig för att inte göra någonting och ...

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards