Min vardag..

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Dahlström - 12 maj 2010 12:59

Det brukar ju stämma men inte just nu:( men men..


Imorse så gjorde jag min dagliga träning och även varit ute på promenix med wildus så nu sover hon så gott i vagnen. Ikväll blir det oxå träning. 2ggr/dag!

När jag går in för nåt så kör jag vägen ut. Sån är jag. Finns bara dagar då jag har ont och inte kan träna och då får man snällt stå över. Men försöker iaf göra lite då:) Bättre än inget. Sen har jag börjat ridit igen med! Och det är en grej som känns underbart. Och henrik som jag rider med är så otroligt trevlig och är en sån positiv människa :) jättekul! Ska ta mej ut till stallet här nån dag i veckan o rida. Då kan man koppla av och få tänka i lugn o ro. Jag som är en "tänkare", ganska jobbigt ibland. Men jag tar iaf inga drastiska beslut om saker,vilket är ju bra :P


Ne idag ska jag faktiskt ta o inhandla nya matskålar till vovven och även så ska pelz få skålar! Längtar så efter lilleman<3 Lilla hjärtegrynet! Ska bli så mysigt.


Ne nu får det räcka för stunden. ska gå ut o kolla tösen om hon sover!




//Mig<3



Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards