Min vardag..

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Dahlström - 19 maj 2010 17:40

just nu så går det som en berg och dalbanaHar haft värk i ca en vecka nu. Och idag så hade jag tid hos min sjukgymnast. en jättegullig tje. Wilda fick följa med idag men det var ju inga problem hon är så go att ha med:)

Fick iaf en TENS-apparat som ska lindra min smärta. SKÖNT! och jag har haft på mej den hela dagen och det är såå skönt för värken försvinner. Känns dock som om man har sockerdricka i hela ryggen men hellre det än värk!


Har även kommit på idag att min rara lilla hund vid namn pompom är gräsallergiker. NU börjar han som förra sommaren. Får prickar och utslag på bröst,ben och under tassarna. Och eftersom vår gräsmatta är nyklippt så antar jag att det är därför. Så nu får han icke gå på nyklippt gräsmatta:(


Imorn ska jag till Malin:) Ska bli lika kul som vanligt. Blir kul o se hur stor lille pelz har blivit:)


LÄgger ut lite bilder!!

     


Tror att det är nån som älskar att bada;)


//Mig<3  

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards