Min vardag..

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Dahlström - 18 maj 2010 12:45

IGår var en dag som jag kände mej på topp:) så skönt med sånna dagar. Inte så ofta de kommer nu för tiden då allt handlar om stress tycker jag :( Men skit i det nu för idag känner jag mej oxå på topp :)


Jag och mor o wilda har varit och inhandlat hörselskydd till henne då vi ska lyssna på brolle o markolio på lördag i brunnsparken. Måste vara rädd om lillans hörsel:)

Har även inhandlat lite blommor som ska plateras när jag kommer hem :) (sitter hos mor nu) Jag trivs ute i vår trädgård:) Platntera blommor rensa bort ogräs så att det blir snyggt :) Igår kväll kom min mor o far förbi hemma hos oss så jag och tommy fick klippa häcken i lugnan ro :) Så ni ska se vilken snygg häck jag har ;)


Och även igår så ropa T på mej och jag gick till honom och han räcker över en lapp till mej. Jag öppnar lappen och läser " ullared. 24/-27/6" :D:D:D gissa om jag blev GLAD!!! Han har alltså bokat in en minisemester för hela familjen till ullared över midsommar :D LÄngtar verkligen! Underbara sambo! Älskar dej!

Och nästa vecka kommer Pelz hem till oss och blir våran hund :D Jag längtar sååååååå mycket!!! MYS!!


Idag träffa jag även min bästa kompis på affären:) Han är verkligen ett energiknippe:D full av energi och inte still en sekund. Men han är bra snäll! Inte så ofta vi ses nu för tiden! Jag har ju mitt och han har ju sitt och bor även i västerås. Men kul när man väl träffas iaf :)


Nu ska jag lägga ut så snygga bilder på vår nästkommande familjemedlem!

Kineserna som tävlar i samma ring som honom får akta sej ;) Hehe!!

  


  




//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards