Min vardag..

Alla inlägg under januari 2010

Av Dahlström - 30 januari 2010 10:48

ja det är så kallt ute nu igen. stort SUCK! för jag vill kunna vara ute om jag vill det och nu känner jag mej begraänsad för jag vill inte ta ut wilda i denna kyla. Men skulle vilja ner på stan idag och uträtta lite ärenden. Jaja får se om det blir något varmare om nån timme.


sen så sitter jag och börjar väl få en bula på skallen. för smarta jag ska böja mej ner och sätta i laddaren i min tele och laddaren ligger under barbordet som sitter fast i väggen. och när jag tar i och reser mej upp så slår jag i mitt huvud HÅRT SOM STRYK i det där bordet!!! AAAAAJ!!!

såg lite stjärnor en stund men sen gick det över.


nu somna visst min lilla tös här så jag ska passa på att göra mej iordning.

fick just ett samtal från frida och vi ska visst ner på stan en sväng iaf:P en liten fika inomhus och sen en sväng in på lindex. då är man ju inomhus iaf:)



så nu får jag lägga på ett kål. försöka få in vagnen i bilen men först bära ur sulkyn och sen packa skötväska fixa mej och fixa wilda och mata wilda och sen efter lite om o men så är vi i bilen:P


återkommer senare:)


//Mig<3

Av Dahlström - 29 januari 2010 20:43

så här ser det ut hemma hos oss ikväll,massa mys med myswilda:)


  

Av Dahlström - 29 januari 2010 17:40

idag har varit en väldigt bra dag. först så kom min snälla mamma hit och underhöll wilda så att jag fick tvätta håret i lugn och ro alltid lika skönt att slippa stressa. jag HATAR att stressa. kan ha att göra med mitt förflutna.


sen åkte vi hem till mor och käka lite mat,gott som alltid. och efteråt blev det chokladpudding. min mormor o morfar kom dit oxå. mormor,morfar och jag kom överens om att vi skulle ta en sväng på stan. väldigt trevligt. handla massa grejer på rean. alltihop gick på ENDAST 158:- och wilda fick en ny overall(supersnygg),mössa,byxor,strumpbyxor och en ett gåvopaket från libro:)


köpte även nytt knivset och massa gott på ö&b. så ikväll ska jag o wilda ha myskväll till lets dance:)


wilda är så kär i min dator så jag kan inte ha den på en kudde i mitt knä längre. häromdagen så ryckte hon lös en tangent men tommy lyckades få dit den. och nu så hade jag det i knät och wilda satt bredvid mej men det slutade med att hon låg halvt över hela mej och slog med sina händer på min dator och dregla så allt blev blött:P lilla busmus!


ne nu ska hon nog få lite käk o så ska jag fortsätta kolla på tv.


ÄLskar min tommy!  


//Mig<3

Av Dahlström - 28 januari 2010 21:49

snön ligger vit på taken endast helena är vaken;) wilda sover så sött i sin säng och pompom ligger vid mej under pläden som jag la över honom. han är så go lilla fiiiiiss!!


malin,torun och sofia åkte hemåt för någon timme sen. såå mysigt och trevligt att ha dom på besök här ikväll:) vi prata lite valp och utställning. som det är planerat så blir det utställning den 28februari och sen så får vi se vad siri ger för valpar:)


ska allt ta mej in till karlstad lite oftare så vi kan träffar mer än 1gång/år :P TYP!


ne nu ska jag kolla på grannfejden:)


go natt.


//Mig<3

Av Dahlström - 28 januari 2010 19:08

kan man bli annat än trött när wilda ligger på ena sidan om mej och snarkar och pompom ligger på andra sidan och snarkar. jag börjar bli mkt trött. sitter och väntar på en väldigt godvän som jag träffar allt för sällan.


idag så åkte jag snowracer efter brorsans hund:D fan vad det gick. hihi.

en blandning mellan doberman/rottweiler:)


imorn måste jag inhandla briketter så jag kan fortsätta värma upp vårt lilla hus:)


//Mig<3

Av Dahlström - 24 januari 2010 21:38

mkt som strular nu. eller det känns mkt men är väl bara en sak egentligen nä får försöka låta bli o tänka på det som min mamma brukar säga. ni ska veta att min mamma är en väldigt lättsam person. så glad att hon o jag har fått så fin kontakt. även min far o jag har fått en väldigt bra relation. Me like!


tänkte lägga ut ett par bilder på min lilla söta godis som växer så det knakar:)


sen så börjar facebook bli så tråkigt för det strular bara för mig så funderar på o lägga ner det.

har ju min blogg där folk kan nå mej och här lägger jag ut bilder och skriver lite då o då:)


nu blir det till att kolla på johan falk igen.


go natt.




ÄLSKAR MIN DOTTER SÅ OÄNDLIGT MYCKET!


      


//Mig<3

Av Dahlström - 22 januari 2010 22:10

dagen börja med dåligt humör men är ganska bra nu :)




återkommer!


//Mig<3

Av Dahlström - 20 januari 2010 22:26

usch nu är jag bra trött men måste hålla pannan vid liv en liten stund till.


jag tänkte helt seriöst i morse att man kan ju typ fråga nån uteliggare på stan om han vill ha tak över huvudet och lite plusgrader under natten. för då skulle hon/han kunna få sova i min källare och fixa pannan på kvällen och sen på morgonen och så kan han få lite frukost och sen komma på kvällen igen o äta nån smörgås o fixa pannan:) visst är det en bra ide? jag o mina braiga ideer:)


ne nu ska jag kolla till pannan IGEN!


imorn blir det besök och sen ska jag på besök.


go natt!


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards