Min vardag..

Alla inlägg under oktober 2010

Av Dahlström - 2 oktober 2010 12:17

Vaknade rätt tidigt idag. 06.20 Bara att kliva upp och börja leka:) Som vanligt.

Vi klädde på oss(jag & wilda) och åt frukost. Mums!

Sen satte vi oss i bilen och åkte ner till österledskyrkan,för där var det barnloppis. Fynda en hel del bra grejer. Köpte bl,a en splitter ny overall i lila,superfin. :) Och svarta goodyear-skor som wildas tremänning ägt men nu äger hon dom :) Barn hinner ju inte slita ut kläderna i den här åldern så det mest ser ju nytt ut om det bara är ett barn som haft det..

Efter vi fyndat klart åkte vi o hälsa på wildas pappa som jobbar idag. Då de börjar med lördags öppet på AD-bildelar. Sen drog vi oss ner till morfar och släppte lös våra små vildadjur på deras stoooora gräsmatta. richie var oxå med o sprang. De röjde runt som kor på grönbete. Sen så stannar alla 3hundar upp o ställer sej blixtstilla. Shit en hund tänkte jag,vem ska jag försöka kalla in först!!! Hehe men det var bara christina med sina fox terrier och de var kopplade så mina hundar satte av i galopp emot dom o överöste dom med uppmärksamhet. Och tänkte jag pröva att kalla tillbaka Pelz och det lyckades:) Jag blir så stolt över att han har så bra kontakt med mej. PomPom hade hittat en tikrumpa att köra in nosen i så han var det kört med att få tillbaka. Men richie funkade det oxå med men det visste jag ju :) Min gyllena pojke!

PomPom var helt blockad så jag fick gå o hämta honom. Lilla Gubben! :P


När jag fått in mina pojkar i huset så fick wilda lunch och sen tog vi en promenad så nu sover hon. Och jag är hungrig. Ska åka på kalas här strax! Det är wildas pojkvän(Elias) som fyller 1 år :)


Trött är jag oxå,fyyy. Lite berocca hade suttit fint :D


Imorn blire en sväng ut till henrik och hoppla polle! Ser jag fram emot.


Puss o hej!


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards