Min vardag..

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Dahlström - 4 maj 2010 09:08

Hade lite bilder som jag tänkte lägga in ifrån igår när vi var ute o fiska. Och Wilda klappar fisken på huvudet. hehe så sött:P Men kom inte längre än hit för vdc ringe upp mej och jag ska till en sköterska med min näsa. USCH! Men men vore bra om hon fick ordning på den. Inte så kul att gå runt så här o vara svullen och ha ont.

Så nu måste jag springa upp och göra iordning mej och även wilda och packa skötväska o koka vatten. tur att jag iaf hann koka hennes nappar och flaksor hann ju även träna idag med:)


återkommer..


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards