Min vardag..

Alla inlägg under januari 2011

Av Dahlström - 5 januari 2011 20:45

Gu vad skönt det är att ta ett sånt här break och bara göra ingenting. Sovmorgon och pyjamas långt in på lunch:)


Idag har jag o wilda busat hela dagen.. Hon har varit så busig att jag blivit knäpp:P Allt hon gjort är hyss.. Jag har fått tejpat igen varenda låda och skåp:D  Och just nu har hon hittat en penna och min ellos-katalog så ni kan ju gissa hur den ser ut;P Äsch man kan inte hålla på o ta ifrån henne allt.


Och under den här veckan så har jag fått bekantat mig med Haffe. En underbar häst som vunnit mitt hjärta helt klart:) Han har blivit så bortskämd så.. Hihi.


Nu är det kvällen och vi ska snart sova. Wilda har fått varit upp tills nu och busat. Men nu är det allt dags för henne o sova.


//Mig<3



Av Dahlström - 5 januari 2011 15:14

Igår var jag och betalade dyyrt för en dags kurs i konsten att visa hund! VÄL VÄRT DESSA PENGAR! Får ni chansen att gå kurs inför marc så gör det!


Lärt mig hur jag ska visa upp pelz på bästa sätt. Och sen ställa upp honom på endast 3 sek:D Hehe lite kul faktiskt! Så nu övar vi här hemma på det vi lärde oss igår..


Avslutar med ett par bilder.



    


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards