Min vardag..

Alla inlägg under december 2009

Av Dahlström - 31 december 2009 17:24

gott nytt år!    

Av Dahlström - 23 december 2009 16:05

med inlägg i min blogg för tillfället:P

men vi håller på att få ordning så fort som möjligt, man vill ju ha lite julmys inför jul:) och jag tycker allt att vi har det väldigt mysigt med julgran o julblommor så det luktar jul här hemma.

jag är helfrälst i huset som vi numera bor i :) kanske inte världens strörsta men världens mysigaste:D hihi


jag får skriva me sen.har en hungrig tjej att ta hand om nu hör jag:)


//Mig<3

Av Dahlström - 19 december 2009 19:12


..är i vårt nya boende så nu är vi i full gång:P


  



//Mig<3



Av Dahlström - 19 december 2009 15:39

asså ärligt.

nu sitter man här o är skithungrig och ingen bil har man så man kan åka o köpa mat.

ne för den tog min kära sambo till öret för att köpa golv ihop med offret! det skulle ju faktiskt inte ta så lång tid. max 2 timmar! ELLER HUR!!!!


ne de där snälla små gossarna stötte ihop med ett äldre par utanför ikeaparkerngen som inte fick in bordet i sin bil som de just hade köpt! så då ställde ju självklart svärmorsdrömmarna upp på att köra hem bordet till gamlingarna för en liten slant!


jag kan säga att det är INGEN som skulle ställa upp på att köra hem ett bord till mej om jag hade varit dum nog att köpa nåt som jag inte får in i min bil. då skulle jag få skylle mej själv!

nä men det är väl bara o sitta här o skita i o äta idag. det är skitbra för min magkatarr!


tur att jag har världens underbaraste wilda här iaf som ligger o pratar o bubblar:)

gullunge! Puss!


ja min sambo är faktsikt världens snällaste. men ibland är han lite för snäll mot andra!


//Mig<3

Av Dahlström - 17 december 2009 09:58

inte konstigt att man får dåligt morgonhumör när det första man blir närman vaknar är sur!

jag hatar att va sur. skulle vilja kunna va glad jämt. det är så skönt att vara glad men det är inte ofta man får känna den lyckan. och jag blir så irriterad och på vad behöver jag inte uttryckamej om här. åååååååååååhhhhhh!!!!!!!


gu va skönt det är att få skriva av sej lite då o då!!!

och när jag låg här så tänkte jag att om det inte är sol idag så tänker jag inte gå utanför dörren. och så klev jagupp o kolla ut o visst är det sol. så det gjorde mej lite gladare iaf.


ne nu ska jag se om min söta rara underbara dotter vill vakna. hon sover fortfarande.


igår var det en väldigt trevlig kväll ihop med dom bästa. tack!:)




återkommer.

 

//Mig<3

Av Dahlström - 15 december 2009 20:46

en sak som gör mej glad är iaf att shoppa. som jag levde förut

och var en shoppaholic var en rolig tid men nu har jag mer betydelsefulla saker i mitt liv som gör det värt att leva. men att shoppa är ju en lite extra krydda på det vardagliga:) och nu har jag en söt liten tös o shoppa till oxå:)

så idag blev det ett par nya skor och overall o mössa till wilda. Hon har bara tjockt fodrade overaller så köpte en lite tunnare eftersom hon växt ur sin gamla.


har även fixat en julklapp till min kära sambo. tyvär kan jag inte skriva vad han ska få då även han har hittat hit till min blogg:)


han kommer iaf hem om bara ett par dagar och då får jag iaf se och träffa honom tills den 27 för sen blir det jobb för honom igen. kul att han trivs med jobbet.

lite tråkigare bara att man inte ses lika ofta längre. men kan han va ifrån mej så länge så kan väl jag vara ifrån honom så länge oxå. Jag o wilda klarar oss fint:)

tur att telefon o dator finns iaf:)


ne nu ska jag kolla om de e nå bra på tv. sen dags för kvällis till wildus.


Go natt!


  Mina nya pjucks^^  

wildas nya overall och mössa. tror att overallen smakar gott:D


//Mig<3

Av Dahlström - 15 december 2009 11:00

vaknade och kände mej riktigt manad till att plocka tvätt och tvätta osv göra nytta idag alltså med andra ord. men har tappat lusten helt. ligger i sängen i stället och gör inget.


ibland blir man så besviken när man har sett fram emot nåt väldigt mkt o sen blir det inte så. finns nog inget värre:(


känner inte ens för o gå upp o fixa frukost.


usch vilken downdag:(


  


//Mig<3





Av Dahlström - 14 december 2009 20:36

på lucia var vi hemma hos wildas gammelmormor o morfar och lussade lite:)

tänkte lägga ut lite bilder med en beskrivande text till:)


och en sak till. kan ingen bli tillsammans med ullaredsmorgan? ni vet han på lagret?

han ser så ensam ut. jag tycker så synd om honom. och allt går så sakta att göra för honom. så är du ensam och vill ha en karl som inte stressar på dej så ta kontakt med morgan o bjud ut honom på dejt:D





just ja. jag tror lilla wildus kanske börjar få tänder. hon dreglar 10liter dregel om dagen och biter o suger på sina händer och är kinkigare än vanligt. så tycker jag att det känns lite vasst och hårt under tandköttet:P så vi får se.




  

våran söta pepparkaksgumma:D på sin första lucia:D




  

min kära morfar visar wilda hur man kryper:P vet dock inte om hon förstod så mkt men det såg ganska roligt ut när morfar kröp omkring på golvet:D du är bra go morfar:)




jag köpte en badhjälp så jag kan bada wilda själv utan problem(nu när jag inte kan få hjälp av älskling):) hon såg ganska nöjd ut i den och det gick jättebra o bada henne i den:P  



idag var jag o mor nere på stan och inhandla en ny body o byxor till tösen:) och så fick hon en ny dregellapp:)(behövligt)



ne nu ska jag kolla om de finns nå bra på tv tills det är dags att ge kvällis till världens underbaraste wilda.



//Mig<3  

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards