Min vardag..

Alla inlägg under november 2010

Av Dahlström - 28 november 2010 22:07

Så här såg det ut hos mig i morse på första advent. Snöstorm ute men varm o skönt inne:)


  

-Garaget/gästhuset


  -Utsikt över bodarna:)


-Snö på fönsterblecket


//Mig<3  

Av Dahlström - 23 november 2010 20:03

Tänkte återuppta mitt bloggande så gott det går. Nu är det juletider och ¨det innebär jobb:) Så när jag har ork och tid så komer jag blogga på kvällen hade jag tänkt!

Vi har ju flyttat och wilda har hunnit bli 15 månader:) Tänkte avsluta med ett par bilder och sedan fixa till bloggen så den får ett lyft:P Med kanske lite vintermys tema ,får se vad det bli..



-Wilda är kladdig för att hon och jag har smygätit chokladkex igår kväll;)

-Wilda är nu 15månader och vi tyckte att det var dags att pröva pulkaåkning för första gången och nu älskar hon att åka pulka:D


//Mig<3  

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards