Min vardag..

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Dahlström - 29 maj 2010 19:59


Så där nu har jag tid att lägga in lite bilder på vår nykomling:) VI trivs så bra med honom. En vovve med mycket självförtroende och inte rädd för nåt :P Hehe.

Pompom blir lite trött på alla hans sylvassa valptänder och juckande men han börjar våga säga ifrån så det ordnar sej :)

Det är verkligen en kanonfin liten pelz vi har fått. Tack malin för att du ger mej förtroendet att ta hand om honom.

Han är så mysig. Sover i sin bädd nedanför mej så jag kan stryka på honom när han vaknar och gnyr men runt 04.00 vill han upp o leka och då tar jag upp honom i sängen så somnar han så gott på min hals. Myshund!


Även wilda tycker att han är lite rolig. Hon verkar tycka att det är kul när hon håller i nåt och han kommer och drar och biter lite i leksaken. Då sitter hon och flinar så nöjt :)


Det var lite om hur vi har det ihop med vår nykomling:) <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag så har vi åkt och badat i badhuset. Jag,t och wildus:) Lite lördagsmys. Vi var även där i måndags och bada. Och sen var wilda o jag där i tisdags med två andra kompisar som har barn:) Så denna vecka har det blivit mycket bad. Men hon tycker ju att det är så kul så vad gör man inte ? :)


Avslutar med lite bilder på mina vackra älsklingar!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

    -Fina PomPom     -Richie & Pelz's första möte. Gick jättebra:)   -Vackra Pelz!       -En soldyrkare


-Första mötet!


//Mig<3  

Av Dahlström - 29 maj 2010 18:43

jag tänkte ju skriva lite här och lägga in bilder men inte just nu tydligen eftersom jag har en liten parvel som biter i internet-grejen som sticker ut ifrån datorn och en liten wildus som försöker vara med och skriva så jag får göra ett inlägg när mina bebisar gått o lagt sej!


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards