Min vardag..

Alla inlägg under februari 2010

Av Dahlström - 28 februari 2010 17:26

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2640711


Detta är en länk till Malins blogg! Där finns massa bilder från idag:)


Mycket fina bilder.


Älskar min famlij och är väldigt glad över att vi alla är samlade här hemma igen hela famlijen:) Jag,T, Wilda & vår älskade PomPom! Och snart KANSKE det blir tillökning,om Siri bär på någon vacker hairless hane åt oss! Åh vad kul pompom kommer ha när han får en brorsa att busa och sova bredvid i soffan!


//Mig<3

Av Dahlström - 28 februari 2010 12:31

Är hemma tidigt vilket är ett bevis på att han alltså inte gick vidare. MEN han skötte sej korkt. Mycket glad att han faktiskt skötte sej så bra för att vara första gången på 2 år som han ställs ut. Kan väl egentligen inte säga att jag är besviken mer nöjd för att han skötte sig så pass bra som han gjorde.  Duktig pompom! Så nu blir det till att träna och få upp honom i vikt:) Sen kör vi igen. Och jag måste ge första pris till min uppfödare Malin hon är faktiskt rent utav professionell! Hon visade upp honom så fint även fast han var lite stel och ovan.


Sofia tog massa bilder så jag får väl ta del av dom senare när malin lagt in dom.


Återkommer med bilder alltså!


  Wilda,lite förvirrad av alla skällande och bjäffande hundar som sprang omkring!






Och Pompom som äntligen är hemma. Han står allt annat än "rätt" Men vill ändå visa upp hur fin Malin har gjort honom! <3 Vackra PomPom!


//Mig<3  

Av Dahlström - 27 februari 2010 21:30

Här har vi en före och efterbild på min ögonsten!


                 FÖRE                                              
           EFTER


Han är så fin våran prins! Och Malin har verkligen gjort ett bra jobb!

Bilder har jag kidnappat från hennes blogg! Borde länka dit. Hon skriver så bra och fotar fins bilder!


Ne snart blir det natta! Upp imorn för att åka till örebro och se när lille prutt gör son debut i ringen!


//Mig<3  

Av Dahlström - 27 februari 2010 13:36

>Nu har jag gjort om min design igen:) mysigt med grönt gräs.


Hänt idag då?


Varit på second hand och fyndat lite:) Me like!! egentligen dyra ting som man får för endast 10-15kr:) Mycket bra.


imorgon är det söndag för er som missat det. och det innebär utställning för min vovsing. Väldigt tomt utan honom här hemma för han är som ett litet plåster på en. men nu har vi inget plåster som heter pompom här hemma. men imon så:)


var iväg igårkväll och träffa lille mille,mitt brorsbarn:) så liten han är.


//Mig<3

Av Dahlström - 26 februari 2010 15:57

Våran lilla prutt är hos malin som sagt och jag tror med stor sannolikhet att han trivs som fisken i vattnet.


Idag har jag varit hos frisören och det tog idag 3timmar:P som vanligt alltså.

Blev riktigt bra faktiskt om jag får säga det själv:) Precis som jag ville ha det. Ska även vara med på Bomans kursdag som hårmodell:) Blir skoj.


vad händer idag då? hmm inte så mycket. Blir film sen och lite mys.för hoppningsvis.


igår kände jag att en tand är på väg upp på wilda:P så nu kommer hon väl börja bitas snart oxå eftersom det kliar en del när de där bissingarna växer upp.


Och idag är vi ännu en dag närmre söndagen med stort "S"!!!! svar:Ja!! Jag är supernervös. Vill att det ska gå bra för min lilla vovsing men framför allt att han inte tycker att det är jätteläskigt.


Ne nu ska jag äta lite mat. Min svärmor har gjort bakpotatis till mej idag:D Det är sååå gott med bacon o massa ost o grejer!!


------------------------------------------------------------------------------------------------


BILDER PÅ POMPOM HEMMA HOS MALIN!


 

Först få sova under täcket i sängen!!



   

                 För att sedan gå upp och få nygjord smoothi!! LYXHUND;)



//Mig<3 

Av Dahlström - 25 februari 2010 19:09

Wildas försök med att krypa gör mej på bra humör. HOn är så grymt söt när hon står på alla 4 och vaggar fram och tillbaka:P Tills det blir för jobbigt och hon faller åt sidan så ligger hon där ett tag sen upp igen:D


Idag har det inte hänt så mycket. Varit en väldigt trist dag. Den som fick ut något bra av att jag har haft en usel dag är richie. För han har fått varit mitt sällskap idag under en låååång promenad. Skönt att bara gå och få rensa tankarna.


Gick även ner till mitt jobb där dom bästa jobbar! Helene får mej alltid på bättre tankar och ger mej ny energi! Tack bästa Helene.


Imorn blir det Boman för en blekning och klippning. Sen har vi lördag då jag tänkte hinna med ett loppis.


Sen är söndagen inne. Den stora söndagen! Vi får se hur det går.


  


//Mig<3

Av Dahlström - 25 februari 2010 12:50

Idag är det ingen bra dag. Tyvärr! Har inge mer o säga än det.


Ha det bra!


  


//Mig<3

Av Dahlström - 23 februari 2010 17:04

När jag får råd och lust så ska jag ta mej till sebban på house of pain och tatuera in min dotters namn! Plats på min kropp är inte besällt än men tänkte typ det här typsnittet iaf :)


Blir väl fint?


  


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards