Min vardag..

Alla inlägg under augusti 2009

Av Dahlström - 21 augusti 2009 08:14

a jag känner mej faktiskt som en miljonär. men inte att jag har miljoner på ett konto utan jag känner mej så rik på kärlek. jag älskar verkligen vår dotter. hon är det underbaraste som någonsin skådats:)


igår var vi ner på stan en sväng. de gick jättebra hon sov hela tiden:) hon visste nog inte ens om att hon vart nere på stan.

det var iaf första dagen för mej att gå ut på en vecka. visst var det jobbigt men värt det :) vi var även ner till jobbet o hälsade på. sen bar det hemåt.


måste även säga att jag har världens bästa sambo. han har ställt upp o ställer fortfarande upp jättemkt på mej. han är helt underbar. han ser till mina behov. skulle aldrig klarat av det här utan honom. det hade iaf blivit väldigt komplicerat utan hans hjälp o stöd. jag älskar dig Tommy! <3


ne nu ska jag nog surfa runt lite sen sova nån timme tills det är matdags igen. fick ju en mini laptop av 'lsklingen när jag låg på bb. jag har tjatat om att jag väldigt gärna skulle vilja ha en sån. o när jag låg där för en vecka sen på bb o hade som mest värk så dyker han in med en present vilket visar sej vara en mini laptop:) som sagt jag älskar min sambo:) puss på dig<3


//Mig<3

Av Dahlström - 19 augusti 2009 19:19

fint med alla gulliga grattiskommentarer:) goa ni är.

min blogg kommer nog inte att vara uppdaterad så ofta en tid framöver eftersom jag inte prioriterar den just nu. men nåt inlägg blir det allt.

annars finns jag ju på facebook:)


vi är iaf hemma nu o mår bra. försöker komma in i vår nya vardag:)


 //Mig<3

Av Dahlström - 14 augusti 2009 15:33

nu har ääntligen vår älskade dotter kommit ut till världen.


jag återkommer med mer när jag mår bättre:)


hon heter Wilda och är världens gulligaste<3


//Mig<3

Av Dahlström - 6 augusti 2009 16:37

visst är det härligt med sol istället för regn. Men det är så varmt. Jaja nu ska jag inte klaga:P

Har varit ute o åkt båt idag på svartälven:) jättefint. Jag är jämt räd när jag ska åka båt:P kan ha o göra med att jag är så skraj för vatten:P o hamn under vatten är ju det värsta jag vet. dyka gör jag absolut inte.

Men det är bra kul o åka båt iaf:) o så har jag ju flytväst så sjunka lär jag väl inte göra.


Ska ut o fiska kräftor idag med,får se om det blir några:P Har ju eget vatten o lägga i kräftburarna i så det är ju bra :)


Och nu går man bara o väntar på att vår lille ska komma:)


//Mig<3

Av Dahlström - 5 augusti 2009 20:24

Trodde att det skulle bli regn idag eftersom min sambo sa det hela tiden.Men icke då :) Så vi har provåkt båten idag. Och den gick kan jag säga, hur kul som helst. Gillar att åka båt. Speciellt nu när den blivit så fin.


Måste nämna att min uppfödare till pompom har fått ännu en kull och de är så fina valparna. Så är du väldigt utställningsintresserad och ute efter en kines och en jättebra uppfödare så tycker jag absolut att du ska kontakta Malin som hon heter. Hon och bilder på valparna finns på metrobloggen.se där hon kallar sig för Malinen :) Ta er en titt :)


Nu ska jag nog ta o titta lite på tv. sen blir det sängen:)


//Mig<3 

Av Dahlström - 3 augusti 2009 16:04

Nu är vi verkligen i väntans tider tills vår lille kommer. Var hos barnmorskan idag o prata o mätte o lyssna hjärtljud:) lika mysigt varje gång att få höra hjärtslagen. Den lille börjar bli väldigt stark o stor nu. skönt att den snart ska få komma ut o få sträcka på sig ordentligt:P


har även varit hos frisören idag,klippt av mig lite hår o lagt i utväxten.


och båten är målad o nästan klar så det blir nog en båttur på onsdag kanske:)


ska ut o kolla efter vildsvin lite senare också sen sova tror jag :)

har börjat fått så ont i fogarna igen. är väl kanske för att det blir tyngre o trycker på mer neråt.


har nog inte så mkt mer att berätta idag. o inga bilder heller. håller kameran på laddning just ni för man vet ju inte om det sätter igång tidigare:P


//Mig <3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards