Min vardag..

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Dahlström - 21 april 2010 17:18

Idag har det varit och är fortfarande en tung dag.


Det som ligger tyngst på mina axlar är mitt besök hos sjukgymnasten.Som för övrigt var väldigt duktig,men nu så här efteråt känner jag mej överkörd av en traktor.

Beskedet som jag fick var inte så postitivt som jag trott att det skulle vara. Har väl gått i inbillat mej om att det är bara att träna upp rygg och mag-muskelaturen och sen är det bra. Men så är inte fallet. Mitt skellett kan jag inte ändra på. Känns så jobbigt för jag ska börja jobba om 2 mån. Och hur ska jag orka??? Jag var inne på icamaxi idag och det besöket tog mej 1½timme och efteråt värkte min kropp. Mitt problem har alltid funnits där men har framkommit nu när jag varit gravid och gick upp i vikt(dock en helt normal viktuppgång) men måste varit då eftersom kroppen ställer om sej i skellettet. man blir ju mer svankig osv.

Hennes råd var iaf att åka o inhandla ett par fotriktiga skor och ut o gå och se hur mycket jag klarar av. Så ska vi ses nästa vecka för att göra en bedömning!

SVAR: JA! jag har skaffat ett högkostnads kort..


LÄste min väns blogg idag och jag citerar en väldigt bra mening av henne: "Den som sa att man inte kan köpa lycka för pengarna tänkte inte på valpar!" Nåt i den stilen. Och på fredag ska jag åka o hälsa på min lilla skrutt och jag längtar. Bara få snosa valp o glömma allt för en stund. Och få träffa malin,man blir alltid glad av henne!


Nu ska jag unna mej bullar o mjölk. För det är jag värd!!!


//Mig<3 

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards