Min vardag..

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Dahlström - 5 april 2010 17:27

  

Har ni sett nåt så sött förut? helt underbart söt!



--------------------------------------------------------------------------------------


Har precis kommit in från en heldag utomhus i vår trädgård:) I LIKE IT!

Det är så skönt med egen trädgård och idag har tommy byggt färdigt trappan och jag har plockat rätt lite på gårn. Och Wilda har lekt på gräset själv. Självklart så satt hon på filtar och hon började krypa och rätt som det var så hade hon kommit utanför filten och stod på näsan i gräset. T tog upp henne och hon hade lera o gräs på hela kinden:P Hon såg för söt ut.

Och  pompom ser man knappt röket av nä han är ute för vi har en ganska så stor gård så han har mycket att utforska och studera. Så härligt o se honom springa fritt o nosa runt överallt.


Nu ska jag ta o mysa lite ihop med min familj som snart får tillökning. DOCK INTE utav en människobebis,ne de får vänta. Men det kommer snart flytta in en vovvebebis<3 Så kul att Wilda o Pelz kommer få växa upp ihop:) För pompom tycker verkligen att wilda är sååå ääcklig ;) Men wilda vill ju inget annat än o busa med pompom så hon blir lite besviken när pompom sticker iväg så fort hon kommer i närheten!


Vi hörs!


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards