Min vardag..

Alla inlägg den 12 april 2010

:)

Av Dahlström - 12 april 2010 17:02

Åh vilken underbar dag jag o wilda har haft. På morgonen så var vi själva hemma. Så vi myste runt o gjorde allt i vår egen takt:) Underbart.

Efter en god frukost så vila vi en stund och efter det blev det lunchdags för skorpan och sen tog vi på oss ytterkläder o åkte ner till stan:) Där stanna vi till inne på mitt jobb o hämta mitt schema inför sensommaren. Sen gick vi upp på stan o det soliga varma vårvädret. Wilda blev en skjorta och en jeanskjol rikare idag:) Och fick även tag på ett frkläde till henne så nu ska hon få börja äta själv:) Eller jag har ju en sked o hon har en så får vi se vart maten hamnar:)


Och just nu sover hon eftersom vi har varit i badhuset på eftermiddagen.

Hon dök idag för första gången och det gick kanonbra. Hon verka inte bry sej speciellt mycket av att få vattnet över huvvet. Skönt! För jag ärju en riktig badkruka,så tur att hon inte har fått den genen;)


Imorn bär det av till karlstad. Så då blire Pappa & Wilda dag:) Mysigt! Eftersom jag ska åka in själv & träffa pelz för första gången.


//Mig<3

Av Dahlström - 12 april 2010 09:49

nu har jag suttit o pysslat ihop en ny bloggframsida:)


(Richie är jag ju oxå ägare till men jag tog bilder på de som bor hemma hos mej:)

Min lilla snorfii bor ju hemma hos mina föräldrar. Och där har det superbra:) GUbben min,älskar ju honom precis lika mycket som mina andra vovvisar!Och pelz kommer snart flytta hem till oss men just nu är det Malin som äger honom men tog med honom eftersom han kommer få bo hos oss livet igenom om 5 veckor:)


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards