Min vardag..

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Dahlström - 9 april 2010 17:01

Idag så åkte jag och wilda ner till min mamma för att hälsa på o äta mat. Vi passade även på att släpa med oss henne på en morgonpromenix:) Skönt med frisk luft direkt på morgonen!


Har även planterat mina blommor i trädgården och så har vi storstädat huset idag. Dock blev jag inte riktigt klar,var tvungen att avbryta då min dotter så tålmodigt hade suttit o grejat själv i nästan 1 timme. Hon lessna  till slut på mig.


Har lagt ut lite annonser idag,får se om det blir något sålt? :)


Tänkte ge er lite bilder på vår promenix idag:P PomPom är för söt:) Älskade lilla hund!


Har deklarerat idag. Fick inte mycket tillbaka DOCK så fick min kära sambo 6GÅNGER MER än mej! Hmm..


-Mamma,Wilda & Richie på väg ut på promenad





 POMPOM'S LEK MED RICHIE!

  

1.Första springa så fort mankan i förväg.


  

  2.Sen huka sig ner så att man inte syns ;)


3.Inta "hoppa på position"


4. Till sist så springar man så fort man kan o hoppar på stackars Richie och drar i hans koppel så att han följer mej precis dit jag vill att han ska gå;)     

(Tur att richie är så tålmodig och världens snällaste hund) <3<3<3



Snart får pompom en liten krabat till polare som han kan äga i sina supersnabbaspringrace ;)


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards