Min vardag..

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Dahlström - 7 april 2010 18:28

Ja idag har det varit en stressfri underbart skön dag. Jag o wilda har varit utomhus nästan hela dan. Och nu på kvällningen så har jag varit ute och rensat ogräs o krattat bort massa gamla löv och gjort fint i rabbatterna:) Nu saknas det bara massa fina blommor..

Ska åka o kolla lite imorn om det finns vårblommor någonstans.


Imorn så ska pompom till farbror doktorn och ta ytterligare ett blodprov på sin lever,eftersom han fick chokladförgifting för en månad sedan! Så nu ska vi kolla om levervärdet har gått ner.


Nästa vecka så ska jag ÄNTLIGEN :D få åka o träffa lilla pelz för första gången. Gissa om jag längtar ;)


Nu ikväll händer inte så mycket. Är ganska trött efter allt slit i trädgården. Ringde ju till vårdcentralen idag ang min höft som värker ständigt!! och jag blev inte så mycket klokare på det samtalet! Jag berätta att jag faktiskt har väldigt ont och att det är 8månader sedan som jag förlöste min dotter och det borde ha gått över vid 4 mån efter förlossningen. Men då säger sköterskan att det kan ta längre tid! JA men HALLÅ.jag behöver kanske röntka eller att någon läkare ska kanske kolla på det eller vad som helst. Jag ska liksom börja jobba om 3 månader och jag kommer inte kunna jobba om jag har så här ont var o varannan dag så fort jag anstränger mej. undrar ifall sköterska skulle ha haft så här,undrar vad hon hade gjort då? Fick väl iaf ett telenummer som jag skulle ringa imorn. Snacka om att inte ta mej på allvar. Min läkare under gravideteten sa ju att jag var både sne o hade skolios o allt möjligt! Men men.. vi får väl se hur det blir.


//Mig<3



Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards