Min vardag..

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Dahlström - 8 april 2010 15:36

Fy vilketväder det blev. Tur att vovven fick långpromenixen på förmiddagen.

Har köpte lite fina blommor idag som jag tänkte plantera med det började ju ösregna så väntar med det tills imorn:) Då har jag nå kul o göra då oxå:)


Idag var vi till vet med pompom o han är frisk som en nötkärna nu:) Proverna låt på det normala. Känns ju jätteskönt att få ett bra besked från vet:P En sak som var mindre kul är ju att jag inte gillar att åka till denna vet.(behöver inte nämna nå namn) För när de (praktikanten) hade tagit klart blodprovet så försvann hon och även leg,vet försvann. Där stod jag med en blödande hund. Hallå? ska man kanske sätta på nåt när de stack in nålen?? eller jag kanske är ute o cyklar!? Så när vet kom tillbaka så var jag blodig på händerna och pompoms vita fins sockar var inte så vita o fina längre,mer röda eftersom det droppa på bordet där han stod.Jag fråga omman KANSKE MÖJLIGTVIS kunde få lite papper. Ja med då hajja han till o satt pånåt slags bandage. TACK!!


Känner mej som en kärring som gnäller över allt o lite till. Men inge kul med blodfläckar påkläder o hund!


Ringde ju till sjukgymnasten idag o fick en tid. Men hur ska de kunna veta vad som är fel? HOn sa säljv att en läkare kanske borde kollapå mej. aja jag får väl gå dit på min angivna tid så får jag se vad det blir.


Nu gnällde jag igen;)


En sak som är rolig är att gå in på Malins (kennel mhalhis) blogg för man möts varje dag av nya söta bilder på valpgänget! Och om 4dagar så ärjag däro snoosar på dom små:) *ler & längtar*


Nu ska jag gå ut o kolla om min tös kanske har vaknat?


//Mig<3





Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards