Min vardag..

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Dahlström - 11 februari 2010 18:41

vecka tolv så har siri fått sina vaplar och vi längtar här hemma. Ska bli spännande om det blir någonsvart liten lakritsvalp till oss. Självklart är det från samma uppfödare som födde upp pompom:)


Lägger ut en bild på vackra siri!(hoppas det är okej att jag lånar denna bild från dig malin)

  

Hon är en sån härlig och trygg vovsing!



----------------------------------------------------------------------------


För övrigt här hemma så är vi fortfarande sjuka. :( inge kul.

Men hela familjen tog en promenix till konsum ikväll. var väldigt skönt att komma ut lite o få frisk luft.. wilda har ju varit feberfri i 2dagar så henne klädde vi på och bäddade ner i liggvagnen så hon låg så varmt o gott där. skönt för henne med att få lite frisk luft i sina lugnor.


När vi väl kom hem så blev hon lite piggare och satt och prata o busa med pappa:)

Våran älskade gullunge!


Ne nu ska jag kolla på tv,halv åtta hos mej o sen kniven mot strupen.


//Mig<3  

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards