Min vardag..

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Dahlström - 22 februari 2010 12:11

Ja nu blev jag så där jättetrött. Åt för en stund sen och wilda åt precis oxå.

Hon fick rödspätta med potatismos idag :P hon är riktigt duktig på att äta och så kan hon dricka ur glas:P utan att spilla hon dricker som en annan gör. så duktig lilla tjejen. Idag är det iaf dags för babysim igen. missa ju förra gången eftersom vi spendera dagen på akuten i örebro.


ne ska nog vila lite nu. tänkte bara hoppa in o säga hej typ:)


får skriva mer sen.


//Mig<3

Av Dahlström - 22 februari 2010 12:11

Ja nu blev jag så där jättetrött. Åt för en stund sen och wilda åt precis oxå.

Hon fick rödspätta med potatismos idag :P hon är riktigt duktig på att äta och så kan hon dricka ur glas:P utan att spilla hon dricker som en annan gör. så duktig lilla tjejen. Idag är det iaf dags för babysim igen. missa ju förra gången eftersom vi spendera dagen på akuten i örebro.


ne ska nog vila lite nu. tänkte bara hoppa in o säga hej typ:)


får skriva mer sen.


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards