Min vardag..

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Dahlström - 3 februari 2010 20:32

det tär på en att vara ifrån varandra:( jag saknar min karl!

plus att jag är lite utav en kontrollmänniska och det tär på en sådan människa när det inte är strukturerat och fast beslutat.


när min sambo jobbade i gbg så tyckte jag att det var jättejobbigt när han åkte och var borta. min sambo sa då att jag kommer lära mej. Men jag trodde aldrig att jag skulle kunna lära mej.

Men nu sitter jag här själv i vårt hus och känner att jag faktiskt kanske har lärt mej att vara ensam. Känns inte lika jobbigt längre när han åker och är bort längre än mån-torsdag. Men det jobbiga kommer in nu när man inte vet när han kommer hem. Men har börjat slagit bort den tanken och tänker att han kommer när han kommer.

Jag har ju min wilda och mina underbara föräldrar!


(skönt att få skriva av sej lite)


//Mig<3

Av Dahlström - 3 februari 2010 17:24

Idag är pompom sjuk. 39,3 i feber och svullen och ont bakom nosen. har varit hos vet och fått tabletter osv. Synd om min pompom. POmpom vill nog vara hos sin husse nu!

och richie har gjort sej illa och har haltat i ett par dagar nu:( hmm!


   


Lilla pompom,nu blir snart bättre ska du se!


//Mig<3  

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards