Min vardag..

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Dahlström - 11 september 2009 14:21

Vi var ner på stan idag o skulle BARA köpa ett par tunna vantar till lillskruttan. Men när vi väl stod o hade betalat så hade vi inte fått med oss några vantar:P hehe hade köpt massa annat till henne! Om jag hade batterieri min kamera så skulle jag ta kort på de fina kläderna så ni får se. Får fixa det en annan dag,som vanligt:P

Det är så mysigt att vi fick en dotter då jag själv är lite smått förälskad i rosa:) Tycker om när det är riktigt tjejigt.

Och rosa o vitt är så fint ihop. Fick även en rosa/lila dress av min barndomskompis häromdagen o den var hur fin som helst. Men jag har köpt det mesta i stl 62 så hon har lite kläder framöver här oxå. Det är lika roligt att shoppa till henne som det är att shoppa till sig själv.

Men Tommy blir väl galen för han tycker att det tar 40min för mej att välja vad hon ska ha på sig o sen tar det ytterligare 40min för mej att välja vad jag ska ha på mej. Men vi brudar i huset struntar i om farsan blir irriterad över det;)


Senare ikväll blir det bastu hemma hos wildas farmor:) Ska bli gött. Då får farmor underhålla lilla wilda en stund:)


Och snart får min kompis barn oxå:) Det blir en liten Elias där,alltså en pojkvän till Wilda;)


Vi var ju o tog kort på saxin i måndags o idag var vi med i tidningen:)


Jag återkommer med bilder!


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards