Min vardag..

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Dahlström - 9 september 2009 13:55

          



 Var ju ute o fiska igår eller ja sambon fiska o jag skötte grillninen o matningen av Wilda:D Så gött o vara i skogen,tror gullrumpan oxå tycker det är skönt o ligga ute o sova i friska luften. Hon börjar verkligen vara vaken mer o mer på dagaran. ÄVEN på natten! då ska man inte sova,nej nej. Det är slösri med tid tycker hon.:P Försöker vänja hene o sova i sin säng:P hehe inte det lättaste när man har skämt bort henne med o ligga mellan oss. Men det är rätt mysigt o ha henne nära. Föruton när hon nu har börjat ligga o sparka av sig täcket o spottar ur nappen. O så tar man på henne täcket o stoppar in nappen. sen en sekund efteråt så spottar hon ur nappen o börjar gnälla o sparkar av sig täcket. Bråkstake! ;) så håller hon på tills hon somnar! men men.


Tänkte lägga ut ett par bilder idag som togs igår:)

Bilden där hon ligger med rosa jacka är tagen just när vi kommit in efter bilturen,då är man trött o ledlös säger hon:P

Sen är det bilder på sambon som fiskat regnbåge med flugspö.

Och så är det bild på lille prutt:)


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards