Min vardag..

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Dahlström - 19 januari 2010 21:59

Jag saknar faktsikt min karl nu. få ligga bredvid varandra i soffan o kolla tv när vi nattat våran älskade wilda är så mysigt.  


inge kul att va själv. eller ja själv är jag ju inte men ni förstår nog så jag behöver inte gå in mer på det.


var hemma hos min bror o lollo och milton. Vilken söt kusin wilda har fått:) vi var bara där en liten stund. ska dit igen på torsdag kväll och hälsa på och ge present.


imorn ska jag in till öret o shoppa en grej till wilda som är välbehövlig. nämligen en badstol. det har ju gått bra o bada henne i badhjälpen men sista gången nu så skulle hon bara vända sig runt o höll på o bråka. hon vill inte ligga på rygg längre. så var det även i badhuset där gilla hon inte heller att ligga på rygg. så för att kunna bada henne säkert så ska jag inhandla en sådan badstol:)


min kära vän anna ville att jag skulle följa med o fika på stan imorn och det hade jag mer än gärna gjort om jag inte skulle in till öret. så vi ska ta o ses nästa vecka:) ska bli skoj.


på torsdag får vi besök av frida o elias:) blir trevligt.


ne undrar om man kanske ska gå o lägga sej snart. börjar bli trött.


och älskling om du läser det här så ska du veta att jag älskar och saknar dej!  


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards