Min vardag..

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Dahlström - 12 januari 2010 21:50

..nu ligger min snutta o sover.


idag har varit en riktigt bra dag. förutom på kvällning då jag fick ont i skallen o sen trött som bara den.


som tur är så har jag mor och far. tack!


idag så gick jag o wilda o mamma ner till stan. det var så fint väder så vi tog en promenad ner till stan. va ute efter att hitta en bra bikini. men finns ju bara sånna där solbikinis som man har på stranden. inte så kul o ha sån när man är på babysim om wilda får för sig att dra tag i min bikini så att den åker av:P haha. skulle va lite pinsamt för jag kan ju inte släppa wilda i vattnet för att dra upp min bikini så då får jag stå där med tuttarna i vädret tills jag får upp bikinin igen. jaja nog sagt om det. var iaf in på intersport och pröva lite olika. sen hitta morsan nån typ sporttop som hette "stay in place" tänkte att det såg ju bekväm o bra ut. så jag gick in i hytten o satte på mej den där o jävlar va trång den var. jaja det går allt på tänkte jag o trängde på mej den. sen när jag skulle ta av mej den. JÄVLAR vad den satt. fan jag hoppa o studs o försökte få av mej den själv. men sen fick jag nog o kolla ut om mamma stog utanför men icke gjorde hon det inte. nej nej hon stod på andra sidan butiken o prata "som vanligt;)". aja jag får försöka själv då tänkte jag o börja dra i den där toppen igen utan resultat. jag började få ganska mkt panik så jag hänger mej ut ur hytten o ropar på morsan menhon hör ju inte för hon är fullt upptagen i sitt samtal med sin bekant. då skriker jag över hela intersport "MORSAN!!!??" ja men då kom hon linkandes. så hon fick hjälpa mej att draaaaaa av mej den där saken. ojojoj! aldrig mer pröva en sån!!


köpte iaf en baddräkt till wilda idag. såååå gullig!<3


ne nu ska jag kolla på tv:)


go natt.


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards