Min vardag..

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Dahlström - 13 januari 2010 20:18

nu är jag trött så skulle vilja gå o lägga mej men måste ju ta hand om lilla wildus och se till att hon får kvälis o sen nattblöja.


sen är det min tur att sova:D


i natt ska jag inte sitta o tala med min svärmor även om hon har mkt o prata om:P


ne nu ska jag fortsätta kolla på tv här o surfa runt.


go natt.


  


//Mig<3

Av Dahlström - 13 januari 2010 10:06

Ja iaf denna morgon är en latmansdag:P ganska skönt faktisktt att inte göra nånting när man känner för att inte göra ett dugg.


jag har inget på schemat idag:) men micke skulle ha kommit hit igår men så blev det inte. får se om han kanske dyker upp idag kanske?


jag är hungrig nu oxå. hmm nu måste man gå ut i köket o fixa frulle. ORKAH!! som man sa när man va 14:P Men just nu känner jag bara för o sitta i min fotölj och titta på tv o lyssna på wildas gurgel:P

hon är så rolig lilla snutta,för hon ligger i soffan o när jag kommer dit o säger "hej wilda" då nästan skrattar hon tillbaka "ha ah ha ah!!" låter det. och det låter så gött. underbara unge. älskar henne så. hon börjar kunna sitta upp själv nu oxå:)


ne nu ska jag nog kanske möjligtvis gå o göra frukost:P sen får vi se vart den här dagen leder.


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards