Min vardag..

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Dahlström - 14 januari 2010 16:02

usch jag är så trött hela tiden. fattar inte varför? blir väl bättre sen när det blir våren då brukar man ju få lite mer energi. sen är jag ju inte van vid att gå hemma:P för dirket efter skolan så börja jag ju jobba. men det gör mej inte ett dugg att vara hemma nu med wilda:) det är så mysigt.


imorn ska vi till bvc. som tur är så följer wildas snälla mormor med och håller handen. wilda ska nämlig få sin 5månader vaccination. jag kan säga att det är inte kul, usch vad hon grät förra gången.


va hemma hos mor förut o åt goood mat:D MUMS för mammas mat. den är kanon.

och efteråt blev det lite tårta som blev kvar sen igår. för min mormor o morfar hade köpte tårta tills igår för de trodde wilda fyllde ½ år igår men det är ju nästa månad så vi åt tårtan iaf:P god var den också. och grattis wilda på din 5månadersdag.


snart är det babysim oxå. känner mej lite spänd inför det:P lite trist att inte T kan hänga med men men jag får klara mej själv:P eller ja själv o själv är jag ju inte.men hade varit kul om någon mer hade följt med oss o bada. kan ju fråga om morbror stefan vill hänga med nån dag:) och min kära mor KANSKE skulle hänga med nån gång.


återkommer!


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards