Min vardag..

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Dahlström - 24 mars 2010 18:07

ojojoj vilken dag.


Den började bra iaf. Vi var och hälsade på wildas kompis. kul nu när de börjar bli medvetna om varandra. Och wilda tyckte att deras ankor var väldigt fina:) Eller så kanske det var för att de kvacka så högt som hon kolla;) Jag tycker iaf de är superfins,kritvita med gul/orange nädd.


Och så har fridas familj även nyfödda kaninungar som jag självklart var tvungen att se:) urgulliga. Och så lammungar. sååå sööta!

Pompom var oxå med och fåren slickade på pompoms nos:P hihi


Sen efter några timmar hemma hos dom så åkte vi ner och hämta tommy,för vi skulle in till örebro.

Denna resa var bra onödig.

Vi åkte in till babyprffsen för att köpa en bilstol där som dom inte har är i kga så när vi kom dit så gick vi in och de tog fram stolen och fråga om vi kunde sätta dit den själva. Och vi sa att vi gärna ville att de skulle hjälpa oss med det så att det blir rätt. Det är ju ändå livsviktigt att sånna saker sitter som dom ska. Och vet ni vad hon gör?? Hon tar med oss ner i butiken obörjar sätta i stolen i nån slags löst bilsäte. MEN HALLÅ NI KANSKR SKULLE FÖLJA MED OSS UT till vår bil. Men icke vi fick montera i den själva utan hjälp. Och hon kunde inte ens sätta fast bältet rätt och missade att sätta ner ett stödben som var viktigt att det var nerfält osv. för oss barnföräldrar är det ju livsviktigt att våra barn sitter fast. iaf är vi nog med att hon åker säkert i bilen. men som sagt denna omtalade stol funka inte i vår bil och då måste VI fråga om det fins nåt annat alternativ. och jag kände bara att jag höll på att koka över flera ggr. så jg ringde till kga LEKLÅDAN och fråga vad de hade hemma. så vi tog beslutet och åkte hem o handlade på hemmplan. ska jag ALLTID göra nu för tiden. RATA MARIEBERG BABYPROFFSEN!!!!!!

Även dom här i kga sa att de i örebro hjälper inte till med monteringen. Nej och det är väl bara för att de inte kan eller vet hur man göra! Byt arbete eller fixa så att personalen får utbildning,mina tips iaf!


Men så nu har hon en nu stol och leklådanpersonalen hjälpte snällt till och såg till att det blev rätt. Tack! Ni ska ha all cred.


Ne nu ska jag sätta mej ner i soffan och bara slappna av och vänta på ett samtal från malin om att valparna är på väg:D


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards