Min vardag..

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Dahlström - 10 mars 2010 19:16

om drygt en vecka så kommer siri valpa och förhoppningsvis så blir det en liten vovve till oss. En lillbrorsa till pompom. Jag längtar verkligen efter att få se vad som döljer sej i hennes runda mage. Eftersom hon är så rund såå måste det väl iaf födas nån liten nakenhane:) Och gärna svart med bra hårighetsgrad som sagt :D Då jag är väldigt bortskämd med pompom som verkligen är true hairless!

Men det är skönt att han är det för jag vill ha mina vovvar i bra trim både på utsidan och insidan. Och eftersom vi har fått tillökning i familjen och när jag jobbar så jobbar jag ganska mycket och då blir det inte så mycket tid över. Och då passar det bra med att inte behöva raka mer än nån gång då o då:)


Ne nu ska jag leka lite med dotra mi:)


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards