Min vardag..

Alla inlägg under december 2009

Av Dahlström - 11 december 2009 22:23

Aftonbladet
Vem var bäst i kväll?
Ställningen just nu:
Erik (50.0 %)Alternativ ALT1
Calle (50.0 %)Alternativ ALT2
 


Totalt har 12874 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-12-11 19:36



-------------------------------------------------------------------------------------------------


kan det vara jämnare?? nej!



//Mig<3

Av Dahlström - 11 december 2009 09:48

Den är knappt ett år gammal och är välskött. Har används till endast 1 undulat.


Den kosta runt 500:- som ny, har jag för mig. så tänkte mej iaf 250:- för den.


  

Av Dahlström - 10 december 2009 09:12

hur har natten varit då?? Den kunde ha varit bättre. hade en hund som sprang omkring. fattar inte varför. han saknar väl husse kanske. iaf så han fick sova på soffan i natt för han sluta aldrig att härja runt som ett yrväder. var det fullmåne i natt? kanske därför han va orolig. i sängen gick iaf inte ha honom för han bädda runt så både täcken och kuddar flög högt.

sen så va ja tvungen att gå upp o kolla så tösen ligger så att hon får luft. hon tycker att det är skitkul att ligga på tvären på mage för nu har hon ju kunnat vända sej över en månad så hon har en riktig snits på det där nu. och sen har jag haft ont i halsen i natt med men det börjar gå över nu.


så nu ligger jag i min säng lite halvtrött med en hund under mitt täcke o väntar på att wilda ska vakna. jag får väl gå o göra lite frukost till mej själv så länge.


jo jag har köpt  en ny bur till min undulat och har därför en bur över. om det är nån som är intresserad av en fin och välvårdad bur så skriv en kommentar så lägger jag ut bild o pris. det är helt okej att va anonym om man bara är lite intresserad och vill se hur den ser ut samt vill veta pris. annars hamnar den på blocket. men tänkte fråga mina kära bloggläsare först:)


igår så plocka jag ur badrummet till största delen. så har väl lite kvar men men får ta det senare under dagen för jag ska hem till min kära svärmor o äta mat idag:) ska bli så gott,tack för inbjudan svärmora:D


//Mig<3

Av Dahlström - 9 december 2009 19:09

tänkte visa er hur min dator ser ut som jag fick av min älskling när jag låg på bb  :) eftersom jag tycker om marilyn monroe så är det klart att min dator måste vara marilyn:D

  



sen så har jag varit så duktig och gjort en islykta:)

  


i går så fick pompom en hel sida bara om sej själv i tidningen:)

  



och till sist vill jag bara säga att jag saknar lite kyla, frost och snö!

dessa bilder har jag fotat på min trapp:)

 



nu blir det till att mata wildus sen äta grillad kyckling:) kolla på halv åtta hos mej och bonde söker fru.


//Mig<3  

Av Dahlström - 9 december 2009 11:08

nu har min blogg fått nytt utseende igen:)


lite julmys är ju aldrig fel. jag har ett recept på choklandknäck som jag tänkte göra men eftersom jag fick reda på igår att Love inte kommer hem först tills vi flyttar så måste jag packa ner allt som inte packats ner än.


sen måste jag köpa julklappar. jag har inte köpt en enda än:P


måste åka i rida nån dag med. får kanske ta det till helgen:D


mycket MÅSTEN just nu. egentligen måste jag väl inte göra nåt förutom att ta hand om wilda o pompom:)


jag behöver ju inte gå sysslolös nu iaf när jag har så mkt måsten:P


jag återkommer efter att jag utfört några måsten. för jag måste ju uppdatera min blogg oxå. hehe


//Mig<3

Av Dahlström - 6 december 2009 16:15





Har man inte så mkt för sig kan man sitta o leka lite i paint:P  

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards