Min vardag..

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Dahlström - 4 december 2009 14:26

hitta lite fina bilder på min lilla jycke på chinesecrested.no : )


      

om ni studerar bilden noga så sr ni hur han drar in magen för att det blåser och är kallr ute just den fotodagen:P lilla fryskotten. Tur att han har overall och nyköpta skor:D


folk som inte själva har kines eller förstår at kinesen inte har någon päls och fryser om vintern kommer nog titta snett på mej i vinter när jag är ute o trskar i blötsnön men pompom fullt påklädd med både skor och fodrad camoflage overall:P

skulle nån öppna sin mun och säga "stackars hund" då skulle jag bara fråga om människan i fråga själv skulle vilja gå naken i blötsnö. så det är ju mer synd om vovvarna om de inte har "kläder" på sig när det är kallt! sen finns det ju mäniskor som klär sina hundar överdrivet mkt med både bling bling och det ena efter det andra. jag klär min hund för nyttans skull.


så vad hr man gjort idag?? INGET och vad ska man göra idag?? INGET!

vill bara bli frisk nu. jag har inte varit utanför dörren idag och inte ens tittat ut genom fönstret heller! antar att det är skitväder ute så det kvittar.


på tisdag är jag o pompom med i kurren:P bara så ni vet:D


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards