Min vardag..

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Dahlström - 10 juli 2010 14:53

Ja så kan jag faktiskt säga idag för jag kom precis hem ifrån jobbet:) Jobbat klart för denna vecka. Haft det bra på jobbet. Dock känns det ju i kroppen men men kul har det varit iaf.


Rätt varmt och skönt(!?) idag. ska nog hem o slänga mej i poolen sen med min dotter. (vattenmonstret) Går jättebra att hon är hos mina föräldrar nu när jag jobbar. Lite ledsen när jag går men går snabbt över. :) Hon känner ju sin mormor o morfar väldigt väl så det är inga bekymmer:)


Inatt för övrigt så hade Pelz skött sej :) Inget att ta upp efter honom. skönt.

Slänger ut ett par bilder på mina sötnosar!


(Ni kan väl skriva nåt i kommentaren så jag har nåt kul o läsa nästa gång jag loggar in? :) -Svart som natten! 


  -Bildbevis på att min lilla tjej kan ställa sej upp själv.




       -Wilda och Pelz delar broderligt på rabarber!


    

-Richie på språng!



//Mig<3


Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards