Min vardag..

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Dahlström - 6 juli 2010 08:49

Och det känns kul att börja jobba dock så skulle jag vilje vara hemma med tösen iaf 2år. För det händer verkligen jättemycket i hennes utveckling nu! Allt är så kul.


Igår tog jag ett premiär dopp i vår nyinköpta stora swimmingpool:P Wildas lilla gummibåt låg där i och pelz satt utanför poolkanten o pep så jag la i min handduk i båten o satte pelz där och han åkte runt i båten och låg o sola! Jag älskar min lilla vovve!! Han är med på allt min lilla fis precis som jag ville ha honom. <3


Men idag när jag vakna så möts jag av smärta i höften/ryggen/ner i benen!!! :(

INTE NU,var min första tanke!! Ska rida på torsdag och sen börja jobba på fredag och lördag! A ja! Har iaf skickat in sjukintyget som läkaren skrivit! Får se vart allt slutar. "undvik tunga lyft på arbetsplatsen" är en punkt på detta papper. Men om man nu jobbar enbart med tunga lyft hur gör man då? a ja det löser sej väl.


Får de om det blir ett dopp i poolen ikväll igen:)


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards