Min vardag..

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Dahlström - 22 juni 2009 09:18

igår va ingen vidare dag i  mitt humör tycker jag. kände mej nere hela dan men det hade väl sina förklaringar:( men idag är det en ny dag med nya tag!

var nyss ute med lille pompom. så varmt o skönt det är ute o bara lite moln på himlen.

Jag vet ju att du läser min blogg så jag kan svara för richie här då:) och han vill gärna komma o leka med baltiz nån dag o bada i hans fina pool :P det skulle han älska. Vi får ta det nån dag när det är fint väder.

Imorn ska jag o magen till bm igen för en undersökning. sån man gör varannan vecka:) så mysigt att lyssna på den lillas hjärtslag. Att få gå till bm är en dag som jag ser fram emot nästan jämt förutom när det är dags för blodprov:( jag gillar verkligen inte sprutor. sambon säger att jag måste väl vänja mej vid det här laget. men jag gör inte det. tycker det är lika jobbigt varje gång. men det går ju bra o det gör ju inte så jätteont heller. vet inte vad det är. usch för nålar helt enkelt! Och när vi var på besök på förlossningen för ett tag sen så visa de akupunkturnålar o sa att de sätter ett par stycken i huvudet på en om man vill för att det ska dämpa smärta. o då tänkte jag "eller hur,sätta nålar i mitt huvud"! nej tack säger jag just nu iaf.

Och så var jag ju iväg till doktorn för att förlänga min sjukskrivning. jag sa till honom att han lika gärna kunde förlänga den tiden ut. men det kunde han minsann inte göra. ne o varför det? för att jag ska komma dit ytterligare en gång så han får vrida o bända i mina ben o bäckenfogarna?? Det gör fan mer ont o varit där än innan! o sist nu när jag var där så säger han åt mej att jag har skolios(vet inte hur det stavas) SKOLIOS!!!??? ne det har jag inte alls det sa jag till honom!!! hur kan man ställa en diagnos bara genom o titta på min rygg? jag går väl bara kanske lite snett nu när det värker både här o  där! äsch jag har ingen skolios!


nu har jag fått gnällt av mej lite. känns redan lite bättre :P man måste få lätta på sitt hjärta ibland!


ne undrar vad man ska hitta på idag då. åka till lunedet o äta lite glass kanske? :)


//Mig<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards