Min vardag..

Alla inlägg under maj 2011

...

Av Dahlström - 1 maj 2011 16:31

Idag har vi (jag&wilda) plockat grodyngel i vår damm:) Gissa om jag har ett lyckligt barn. Har stoppat dom i en "pet-box" får nog hälla ut dom sen när Wilda lagt sej så att de inte dör där i...


Just ni sitter jag och är mätt o belåten i soffan. Min man har grillat massa gott kött o majskolv osv. Gott var det! Sitter o lyssnar på Eminem.. Det är musik för mina öron. Lyssnar väl på allt egentligen.


Tror att jag har fått tillbaka min magkatarr. Vilket inte är så konstigt. Efter allt som hänt nu.. Oregelbundna mattider o äter allt för sällan o orolig,ledsen o stressad dygnet runt vilket resulterar i dålig nattsömn. Så inte så konstigt att jag fått tillbaka det som sagt. Trött,illamående magont:( Till och från nu i ett par dagar.

Måste försöka hitta tillbaka till en bra balans igen... För inte kul o ha så här..


Igår inventera vi,resulterade i 12tim jobb. Hehe tur att man har bra arbetskamrater o så hjälpte annette till oxå och det gjorde det bara roligare. Annette är hon jag rider hos,och hon lär mig så mycket om allt. Glad att vi möts!


Är ute efter islandshäst. Har ev en liten polle på g,skall träffa ägarinnan på torsdag. Eftersom jag blivit sviken av han jag skulle få hyra av och det är lika bra att det blev så! Vill inte ha med sånna människor att göra!!


Nu ska jag försöka slappna av o ta det lite lugnt!


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards