Min vardag..

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Dahlström - 15 juni 2010 12:09

Ja nu kom verkligen sommaren tillbaka:)


Igår var vi till e-tuna och köpte oss en ny bil:) En s,k "familjebil" om jag ska kunna ge den bästa förklaring på vad det är för bil. Riktigt skön o köra och väldigt mycket utrymme. Jätteskönt nu när vi har två vovvar och hundburar och barnvagn och så kan ju faktiskt någon mer få åka med i bilen. För i golfen(som vi har kvar) så var det bra trångt att sitta.


Idag så var jag o wilda till bvc för 10mån-kontroll och hon är väl utvecklad och stor för sin ålder:) Ligger över kurvan,hehe. stoor tjej:) Och hon klarade alla tester galant.


Just nu så hade jag tänkt att varit på stan egentligen men min lilla wilda blev så trött efter bvc besöket så hon somna så jag får snällt sitta o vänta tills hon vaknar så att jag kan mata henne för att därefter åka ner till stan:) Jaja.


Tänkte ge er ett par bilder på min lilla prins som jag har här hemma:)


-Har det gott tillsammans! Grabbarna grus!



  

-Vackra Pelz!



  

-Som Ewa Lundin säger: "han ser ut som en mini ponny" ;)



  




     

-Gobiten!




//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards