Min vardag..

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Dahlström - 2 november 2009 09:55

måndag igen då. har inte så mkt planerat för denna vecka än men det kommer väl innan dagenär slut. Ska iaf hem till en kompis som nyss fått barn. Hennes sambo sköt ju ett vildsvin på 200kg förra veckan så jag var där i fredags och kolla på den. uschvad stor den var,som en shetlandsponny. tänk o möta den i skogen.

Ska ner till leklådan och beställa en sån där sulky som man sätter i bilbarnstolen i. de var ju inte så dyra som jag trodde så en sån ska jag försöka investera. för jag har fått order om att inte bära tungt på ca ett halv år. lika bra att följa dom instruktionerna så att det inte blir värre. annars brukar jag vara ganska duktig att tänka "äsch jag bär ändå!" men nu ska jag faktsikt försöka hålla mej till läta grejer. får se hur länge jag tänker så när vi börjar flytta sen. jag får väl ta hand om wilda ist för att lyfta massa möbler.

Hon bara växer o växer :P stora tjejen snart. till julafton blir det nog en gåstol o hoppgunga till henne:)


tänkte ta mej en sväng hem till brorsan oxå den här veckan.


ne nu blir det nog lite frukost tror jag :)


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards