Min vardag..

Alla inlägg under oktober 2009

Av Dahlström - 16 oktober 2009 15:47

då var det helg igen. har just kommit från wildas farfar och nu sitter vi hos morfar på hans jobb. eftersom han har internet här:P och T håller på att fixar med sågen som ska sälja:)

imorn blir det kalas hos svärmor som fyller jämnt i år. ska även skriva på kontrakt imorn:) Huset ligger i bråten anna :P

usch ne jag får skriva mer en annan dag har väl antagligen internet hemma igen på måndag.

nu fryser jag så ska gå o värma mej med lite kaffe:)


Kram på er så skriver jag mer en annan dag o uppdaterar med lite bilder.


//Mig<3

Av Dahlström - 5 oktober 2009 23:27

familjen tikkanen/dahlström byter bostad om ett par månader:) från lägenhet till hus.


go natt.


//Mig<3

...

Av Dahlström - 3 oktober 2009 15:37

skitdag säger jag bara mer behöver jag inte säga. undrar hur länge man står ut!?

Av Dahlström - 1 oktober 2009 19:49

                              

Så där då har man just kommit in från en skön kvällspromenad ihop med min far och richie. Och nu ligger jag i sängen bredvid min dotter. Hon är så söt i sin rosa pyamas med vita kaniner:D gullrumpan.


Idag så har även alla foton kommit och vi har satt in dom i ett fint fotoalbum:)


Har även träffat min morfar idag,mormor var hemma för hon skulle bort så det var bara morfar som kom på besök för att hämta rökt lax.


Ne nu måste jag avsluta för idol börjar ju:P Tänkte skriva längre inlägg idag men jag hann ju inte det nu:P

jaja får skriva längre en annan dág. Jag kommer nog inte ha internet på ett litet tag då jag sagt upp det och går ut imorn tror jag. Men ska skaffa nytt så snart som möjligt måste bara hitta nåt billigt och bra:) sen är jag tillbaka.


//Mig<3

Presentation

Mamma till en underbardotter. Hundägare till 2st chinese cretsed & 1st Nova scotia duck tolling retriever. Mitt andra intresse är att åka ut o rida islandshäst! Jobbar för övrigt på Arken zoo. Superkul jobb!
Fråga om ni vill veta mer:)
//Mig

Omröstning

Vad kör du för bil?
 Renault
 VW
 Volvo
 Bmw
 Saab
 Annat märke
 BIL!? jag cyklar eller åker buss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna gärna ett litet avtryck i min gästbok!

Bloggens värde.


Ovido - Quiz & Flashcards